A megrendelés menete

  • A menü segítségével nézzen szét termékeink között.
  • Válassza ki a kívánt terméket, a darabszámot és az esetleges opciókat.
  • Ha gravírozást is kér, írja be a termékhez a gravírozás szövegét.
  • Adja hozzá a terméket a megrendelőlistához.
  • Válasszon újabb termékeket.
  • A képernyő jobb oldalán láthatja a megrendelőlistára helyezett termékeket.
  • Amennyiben el szeretné küldeni a megrendelést, kattintdon  a "Tovább a megrendeléshez" gombra.
  • Töltse ki az űrlapot az adataival.
  • Ha különleges kérése van, az űrlap végén ezt is beírhatja.
  • Küldje el a megrendelést

 A honlap webáruház rendszerben működő felület, de nem webáruház, csupán a könnyebb online megrendelést teszi lehetővé.  A szolgáltatások árairól a vevők  a „Szolgáltasaink” menüben tájékozódhatnak, de azok az online megrendelés összesítőben nem szerepelnek. A számla a szolgáltatás árát  tartalmazni fogja. Az egyedi megrendelések és azok árai ugyancsak nem szerepelnek a megrendelés összesítőben. Szolgáltató az egyedi megrendelésekről és azok árairól mindig külön egyeztet a megrendelővel.

Az áruféleségek termékcsoportok szerint kerültek feltüntetésre. A termékcsoporton belül a könnyebb kezelhetőség érdekében lehetnek újabb csoportosítások.  Ezek megnyitásával lehet keresni a termékek között. Minden terméknek saját termékoldala van, ahol a termék képe, részletes adatai  és ára szerepelnek. Az esetleges opciók (méret, szín) kiválasztásával és a darabszám megadásával lehet a terméket a megrendelőlistára helyezni. Azon termékeknél, ahol a vevő gravírozás, feliratozás szolgáltatást is szeretne rendelni, az erre szolgáló rovatba kell beírni a gravírozás pontos szövegét.  A megrendelés befejezése előtt lehetőség van az egyedi igények, kérések rögzítésére is. A képernyő jobboldalán folyamatosan látható az összes megrendelt termék az árakkal együtt.  A megrendelés elküldése előtt a termék törölhető,  mennyisége módosítható, vagy újabb termékekkel kiegészíthető. A „Tovább a megrendeléshez” gomb használatával a megrendelés elküldhető. Ezt követően a vevőnek ki kell tölteni azt az űrlapot, melyen szerepelnek a számlázáshoz szükséges adatok, és az áru átvételének  és fizetésének módja.

Szolgáltató az áru átadásakor papíralapú számlát ad a vevőnek, melyen a megrendelt termékek, az esetleges szolgáltatások és az előre egyeztetett egyedi megrendelések is szerepelnek. Igény esetén a megrendelésről ajánlatot készít.

Az áru átvétele - szállítás futárszolgálattal vagy postával

*Az áru személyesen vehető át szolgáltató solymári vagy budapesti üzletében, amit vevő a megrendeléskor előre kiválaszt.

*Rendelhető postai szállítás is előre utalással vagy postai utánvéttel. Postai szállítás igénylése esetén szolgáltató a Magyar Posta díjszabása alapján számítja fel a szállítási költséget.

*Vevő igénybe veheti a  GLS futárszolgálatot is előre utalással, vagy utánvétes fizetéssel. A GLS szállítási költsége a megrendelőlapon az áru súlyától, illetve értékétől függően  kiválasztható: 

2 kg alatt 1500-ft,

2-20 kg között 1990-ft/csomag.

20 kg feletti csomag esetében szolgáltató egyeztet vevővel a szállítási költségről.

90.000-Ft feletti vásárlás esetén ingyenesen szállítunk GLS futárszolgálattal.

Utánvétes fizetés díja: 500-Ft

*Személyes átvétel esetén az áru az üzletekben készpénzben fizethető vagy előre utalással is ki lehet egyenlíteni, de erről előzetesen a szolgáltatóval egyeztetni kell.

Akciós termékek

Akciós termékek esetében a termékeken szerepel az akciós megkülönböztető jelzés, valamint az eredeti és az akciós ár. Az akciós termékek teljes választéka az „Akció” menüpontban is megtekinthető. Az akció vagy meghatározott idő terjedelemben vagy a készlet erejéig érvényes.

Regisztráció / bejelentkezés / vendég vásárló / 

A  vevőnek lehetősége van a honlapon regisztrálni, de  nem kötelező.  A regisztrációhoz szükséges adatokat szolgáltató az Adatvédelmi szabályzatban foglaltak szerint kezeli. A  regisztráció során az online rendszer megőrzi a vevő adatait, így a következő vásárlás alkalmával, ha a vevő bejelentkezik az online felületre a számlázáshoz szükséges adatait már nem kell még egyszer megadnia. Vevő az adatainak végleges törlését a rendszerből bármikor kérheti. Az adatok törlését írásban, elektronikus levél formájában kell elküldenie szolgáltatóhoz. Szolgáltató a kérelemre köteles vevő minden adatát véglegesen törölni a rendszeréből, kivéve a számlázással kapcsolatos jogszabályokban rögzített adatokat, amit köteles megőrizni. A megrendeléshez nincs kötelezően előírva regisztráció,  lehet un.vendég vásárlóként is megrendelést leadni, de ebben az esetben vevőnek minden alkalommal meg kell adnia a számlázással, vagy ha szállítást is kér, a szállításhoz szükséges adatait.

A megrendelés visszaigazolása

Szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. Az áru rendelkezésre állásáról (átvétel időpontja vagy szállítás időpontja) szolgáltató köteles egyeztetni a vevővel.

 A megrendelések feldolgozása, teljesítése

Szolgáltató  a megrendelés teljesítését a lehető leghamarabb elkezdi. A szolgáltatás speciális jellege miatt  szolgáltató minden esetben egyeztet vevővel a teljesítés határidejéről. Amennyiben szolgáltató ezt a határidőt nem tartja be, a vevő élhet elállási jogával. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által esetlegesen már fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríteni.

 

Hírlevél feliratkozás

Ha szeretne értesülni újdonságainkról, akcióinkról, kérjük iratkozzon fel hírlevelünkre!